joi, 21 martie 2013

De ce sa-i dai copilului ulei de peste?

Ii dau fetitei mele capsule cu ulei de peste in fiecare dimineata, este singurul lucru de care ma tin sa-l fac constant, tin mai mult, din pacate, decat la spalatul pe dinti.

Fetita mea chiar iubeste capsulele cu ulei de peste, incepe sa le mestece, dupa care inghite uleiul, cand o duc la gradinita miroase ca o fabrica de peste.

Acum cativa ani am vorbit cu un nutritionist si nu am putut sa nu-l intreb ce crede despre uleiul de peste, dupa aceasta conversatie am decis sa cumpar si pentru noi, pentru fetita mea am luat ulei din ficat de cod special pentru copii, dupa care am trecut pe capsule gelationoase.

De ce sa-i dai copilului ulei de peste?
Pediatrul m-a sfatuit sa-i dau ulei din peste pentru ca acizii grasi Omega 3 o ajuta sa creasca frumos si sa fie sanatoasa.

Acesti acizi grasi s-a demonstrat ca sunt super sanatosi, studiile au aratat si ca ajuta la reducerea numarului de trigliceride si scade riscul unui atac de cord.

Uleiul din peste administrat copiilor ii ajuta sa se concentreze mai bine, acest lucru a fost decomnstrat intr-un studiu realizat de catre profesorul Robert Winston, acesta a administrat in fiecare zi timp de trei luni doze controlate de ulei de peste unor copii cu probleme de comportament, la sfarsitul perioadei s-a constatat o imbunatatire semnificativa.

Este o alternativa naturala pe care va sfatuiesc sa o incercati, rezultatele nu vor inceta sa apara, trebuie totusi sa consultati medicul inainte de a incepe tratamentul.

Nu va faceti probleme pentru copii dumneavoastra veti observa ca se vor obisnui mai usor cu gustul uleiul decat voi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu